ραμπο ν 1

Η μητέρα της Άννυ από τη φυλακή: «Θέλω να μάθω τι έγινε εκείνο το βράδυ. Με ποιο τρόπο χάθηκε»

«Η Αννυ έρχεται κάθε βράδυ στα όνειρα μου. Έχω ένα ασήκωτο βάρος, που θα το κουβαλάω πάντα μέσα μου, γιατί αν δεν είχα αφήσει το παιδί μου, σήμερα θα ζούσε».


Η Δήμητρα Μπορίσοβα, η μητέρα της μικρής Αννυς, της οποίας η φρικτή δολοφονία είχε συγκλονίσει το πανελλήνιο πριν από περίπου ένα χρόνο, μιλάει στη Freddo, λίγο πριν βρεθεί αντιμέτωπη με τη Δικαιοσύνη αλλά και τον σύζυγο της, ο οποίος φέρεται να έχει τεμαχίσει το πτώμα της κορούλας του.


τι ειν η πατριδα μου



  • Τέλος το «Τατουάζ»: Αναβρασμός στον Alpha - Το SMS που τους «πάγωσε» (pics)


Δείτε και διαβάστε περισσότερα στο: gossip-tv.gr



βρετανικό βασιλικό ναυτικό
ραμπο ν 1

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

φυσικη αγωγη α και β δημοτικου

πανεπιστημιο καρολου τσεχια ιατρικη

χύτρα ταχύτητας φισλερ τιμες